Hallo 5A !!!

Hallo leerlingen van het vijfde leerjaar,



Deze blog is voor jullie. Het is de bedoeling dat jullie je belevenissen van op school gaan noteren. Indien je zin hebt om iets te schrijven, vraag je dit aan je juf!

Probeer zo veel mogelijk schrijffouten te vermijden a.u.b. Als je iets niet weet vraag je het maar!



Veel schrijfplezier!



Juf Tiny








dinsdag 25 mei 2010

mijn school

hoi,
ik ben sophie ik zit op de centrumschool en ik vind het hier fantastisch
ik zal voorbeelden geven die hier heel erg leuk zijn : de leerkrachten , de kinderen , het schoolfeest de lessen... en ooo ja wat ik vooral niet mag vergeten zijn de uitstapjes die we doen dat vind ik echt mega leuk ik zou echt geen andere school willen
ik zou echt iedereen aanraden om iedereen op de centrumschool moet zitten
dus gewoon doen
groetjes sophie en heel men school want we zijn allemaal met elkaar verbonden !!!!!!!!!!!
xxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten