Hallo 5A !!!

Hallo leerlingen van het vijfde leerjaar,



Deze blog is voor jullie. Het is de bedoeling dat jullie je belevenissen van op school gaan noteren. Indien je zin hebt om iets te schrijven, vraag je dit aan je juf!

Probeer zo veel mogelijk schrijffouten te vermijden a.u.b. Als je iets niet weet vraag je het maar!



Veel schrijfplezier!



Juf Tiny








dinsdag 25 mei 2010

Dit moet je zeker weten van deze school !

Hallo ,
Ik ben Silke , een leerling van het 5de leerjaar van de Centrumschool . Ik lieg nooit dus mij moet je zeker geloven met wat ik nu zeg :
" Het 5de leerjaar van de Centrumschool is de leukste klas van de hele wereld ! Het is er leuk , en je leert veel bij en je hebt een leuke juf ! Met het Smart-Boart is de klas nog leuker ! En juf Tiny maakt dan soms ook wat spelletjes enzo kan je nog voort gaan ! De andere leerlingen uit mijn klas zijn ook heel leuk ! Die moet je zeker eens leren kennen ! Dit aan iedereen van mijn school en de juffen : Bedankt iedereen voor alles !

Groetjes Silke.V !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten