Hallo 5A !!!

Hallo leerlingen van het vijfde leerjaar,



Deze blog is voor jullie. Het is de bedoeling dat jullie je belevenissen van op school gaan noteren. Indien je zin hebt om iets te schrijven, vraag je dit aan je juf!

Probeer zo veel mogelijk schrijffouten te vermijden a.u.b. Als je iets niet weet vraag je het maar!



Veel schrijfplezier!



Juf Tiny








vrijdag 11 juni 2010

vakantie

Hoi iedereen,

Ik kijk er al naar uit om de vakantie te beginnen lol ;).
We gaan eerst naar Blankenberge.
Mijn papa en een paar andere mannen gaan met de fiets naar Blankenberge.
Een vriend van mij wil ook mee fietsen,maar de mama daarvan zegt dat het alleen mag als hij veel oefent(ik denk dat het niet zal lukken).
En verder in de vakantie gaan we naar het atonium en naar manneke pis:) maar waneer weten we nog niet,dat moeten we nog afspreken met andere mensen.
En de laatste week gaan we naar Sardinie.
Tijdens de vakantie komen vrienden spelen ga ik bij vrienden spelen.
Kortom mijn vakantie wordt superleuk(hoop ik)

Groetjes Jelte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten